Pieczony kurczak w sezamie na szpinaku z pikantnymi ziemniakami (Okrasa)

Dzisiaj chciałabym zaprezentować danie, na które przepis w całości został zaczerpnięty z przepisu Kuchni Lidla.

W związku z tym podaję linka do przepisu:

http://kuchnialidla.pl/product/Pieczony-kurczak-w-sezamie-na-szpinaku-z-pikantnymi-ziemniakami

Nie wprowadziłam żadnych znaczących modyfikacji w przepisie. Jedyne co, to nie dostałam w sklepie sezamu dlatego kurczak nie był nim posypany. Polecam jednak, aby kupić i uprażyć sezam, bo jego połączenie z kurczakiem wydaje się być bardzo smaczne. Druga różnica to taka, że w przepisie Okrasy jest świeży szpinak, ja natomiast dodałam mrożony. Całą resztę wykonałam dokładnie tak jak na jego filmiku.

Czy smakowało? Bardzo! Wraz z moim mężczyzną zajadaliśmy się i kurczakiem i pikantnymi ziemniaczkami i szpinakiem. Naprawdę polecam, żeby wypróbować, przepis jest naprawdę dobry. Jeśli chodzi o mnie, to na pewno jeszcze nie raz przygotuję to danie. Spróbujcie! 🙂

P1010767

P1010768

P1010775

P1010776

P1010777

P1010778

Skomentuj

