Pomidory faszerowane z puree pachnącym czosnkiem i z oliwkami (PASCAL)

Po raz kolejny testowałam przepis Kuchni Lidla. Z tego względu zamieszczam linka do pełnego przepisu, z którego skorzystałam, a ja tylko będę chciała dodać kilka zdań od siebie.

http://kuchnialidla.pl/product/Pomidory-faszerowane-z-puree-pachnacym-czosnkiem-i-z-oliwkami

Jeżeli chodzi o pomidory, to polecam aby kupić np. malinówki. Moje pomidorki nie były najlepszej jakości i były małe. Mimo, że wkładamy je do piekarnika uważam, że bardziej na miejscu będzie tutaj inna odmiana pomidorów. Dodatkowo, miąższ jest potrzebny do sosu, a u mnie było go jak na lekarstwo przez te nieszczęsne pomidory więc po prostu kupcie najlepiej wspomniane malinówki.

Farsz wyszedł bardzo smaczny, podoba mi się sposób doprawienia.

Puree – było chyba najlepsze z całego dania. Warto je wykorzystać przy przygotowywaniu innych potraw. Obawiałam się trochę połączenia smaku ziemniaków i oliwek, ale było naprawdę pyszne.

Próbowaliście już? 🙂

P1010865

P1010867

P1010869

P1010870

P1010874

P1010881

P1010878

2 comments

Skomentuj

