Quiche ze szpinakiem, serem i salami wg Karola Okrasy

Po raz kolejny postanowiłam wypróbować przepis zamieszczony na stronie Kuchni Lidla.

Quiche zrobiłam w całkowitej zgodności z przepisem Okrasy, w związku z czym podaję linka do przepisu:

http://kuchnialidla.pl/product/quiche-ze-szpinakiem-serem-i-salami

A teraz kilka słów ode mnie i trochę zdjęć. Quiche, czyli wypiek składający się z ciasta francuskiego i nadzienia, wyszedł przepyszny. Przede wszystkim, uwielbiam ciasto francuskie, a dodatki idealnie się z nim komponowały. Salami z orzechami włoskimi, szpinak i francuski ser to cudowne połączenie. Poza tym potrawa jest naprawdę szybka w wykonaniu, między innymi dlatego, że nie rozwałkowujemy ciasta francuskiego więc nie trzeba wyciągać stolnicy i mąki.

Też próbowaliście? Jeśli chodzi o mnie – na pewno zrobię jeszcze nie raz! Bardzo polecam.

P1040121

P1040124

P1040129

P1040130

P1040133

Jest jeszcze jedna dobra informacja. Po zrobieniu quiche została mi jajeczno-śmietanowa masa i trochę ciasta francuskiego. Co można z tym zrobić? Upiec małe i pyszne „quichowe tartaletki” (wystarczy zrobić dokładnie to samo co wcześniej, a jedynie upiec w małych foremkach na muffinki).

Zapomniałam napisać, że przepisem jestem zachwycona : )

P1040149

2 comments

Skomentuj

