Sałatka meksykańska z czerwoną fasolą i tuńczykiem

Po raz kolejny naszła mnie ochota, aby przyrządzić jakąś smaczną sałatkę. Po przeszukaniu Internetu znalazłam wiele wersji meksykańskiej sałatki, ale w końcu udało mi się skomponować wariant, który smakowałaby mi najbardziej. Interesujący wydaje się być przepis na tą sałatkę w wersji warstwowej – z nachosami na wierzchu. Jednak ja nie spodziewałam się gości, w związku z czym zrobiłam tą mniej elegancką wersję, ale naprawdę smaczną. Lubicie?

Składniki:

tuńczyk rozdrobniony w sosie własnym – 2 puszki

kukurydza – 1 puszka

czerwona fasola – 1 puszka

papryka konserwowa – 2 sztuki

zielona papryka – 1 mała sztuka

sól, pieprz, ostra papryka

majonez – 2 łyżki

śmietana – 1 łyżka

Sposób wykonania:

Sposób przyrządzenia jest naprawdę łatwy. Odsączamy tuńczyka i przekładamy do miski. Zieloną i czerwoną paprykę kroimy w kosteczkę. Odsączamy także kukurydzę i czerwoną fasolę i dodajemy do sałatki. Na sam koniec dodajemy majonez i śmietanę i doprawiamy do smaku – solą, pieprzem i ostrą papryką.

Łatwo i smacznie.

P1040309

P1040312

P1040316

8 comments

  1. Mam zaszczyt wręczyć ci Nominację „Złote Jabłko”. Za trud włożony w prowadzenie bloga.
    Więcej informacji znajdziesz U mnie :
    **http://ksiakucharska.crazylife.pl/nominacje/zlote-jablko/ii-zlote-jablko/

Skomentuj

