Sałatka z tuńczykiem i ogórkami kiszonymi

W mojej kuchennej szafce od jakiegoś czasu zalegała puszka tuńczyka. Pomyślałam, że nadszedł czas, by zrobić jakąś smaczną sałatkę. W połączeniu z ogórkami kiszonymi (domowego wytworu) i papryką konserwową – bardzo mi smakowała.

Pomysł znalazłam na blogu:

http://kuchniana5.blox.pl/2010/03/Salatka-z-tunczyka.html

Nieco zmodyfikowałam, tak żeby wszystkim domownikom smakowała.

Składniki:

tuńczyk w sosie własnym – 1 puszka

ugotowane jajko – 1 sztuka

papryka konserwowa – 3 sztuki

ogórki kiszone – 5 sztuk

ser żółty – 15 dag

majonez – 2 łyżki

śmietana – 2 łyżki

sól, pieprz

Sposób wykonania:

Tuńczyka odsączamy i wsypujemy do miski. Ogórki, paprykę i jajko kroimy w kostkę. Ser żółty kroimy albo w malutką kostkę albo po prostu trzemy go na tarce. Na końcu dodajemy majonez, śmietanę i doprawiamy sałatkę.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

20 comments

Skomentuj

