Makaron z kurczakiem, pomidorami i serkiem mascarpone

Tym razem przedstawiam przepis na szybkie i bardzo sycące danie. Od dłuższego czasu w mojej lodówce zalegał serek mascarpone więc poszperałam w różnych przepisach i tak oto powstał owy makaron. Smacznego!

Składniki:

makaron rurki – 250 g

piersi z kurczaka – u mnie trzy duże sztuki

serek mascarpone – 250 g

pomidory – 2 sztuki

cebula – 1 sztuka

olej

sól, pieprz, pieprz cayenne, bazylia, oregano, kilka kropel soku z cytryny

Sposób wykonania:

Piersi z kurczaka myjemy, osuszamy, kroimy w niewielką kostkę. Przyprawiamy je solą, pieprzem i wkładamy do lodówki na około godzinę (oczywiście jeśli mamy na to czas). Po tym czasie, smażymy kurczaka. Cebulę kroimy w malutką kosteczkę i chwilę przesmażamy na oleju, na osobnej patelni. Pomidory trzeba sparzyć i obrać ze skórki, a następnie pokrojone na mniejsze kawałki dorzucić do cebuli. Cebulę i pomidory dusimy razem około pięć minut. Następnie dodajemy serek mascarpone i usmażonego wcześniej kurczaka. Całość doprawiamy do smaku i podajemy z makaronem.

Smacznego!

Obrazek

Obrazek

ObrazekObrazek

15 comments

  1. Wiedziałam, że zrobię błąd wchodząc na twojego bloga 😛 Ja tu taka głodna siedzę…nic pod ręką do jedzenia nie mam (poza wodą w dystrybutorze) a tu taki przepis…na makaron, który chodzi za mną od kilku dni..a ja próbuję go spławić 😛

Skomentuj

