Pasta jajeczna z tuńczykiem

Powróciłam do jednej ze swoich ulubionych książek – Pyszne 25. Nowa porcja przepisów. Robiłam już pastę jajeczną i to nie raz, ale taka z tuńczykiem i białym serem wydała mi się ciekawym urozmaiceniem. I tak też właśnie było – pasta wyszła bardzo smaczna.

Składniki:

jajka – 4 sztuki

tuńczyk z puszki – 100 g

biały ser – 200 g

majonez – 2 łyżki

jogurt naturalny – 2 łyżki

szczypiorek (opcjonalnie, ja nie dodałam)

sól, pieprz

Sposób wykonania:

Jajka gotujemy na twardo. Tuńczyka rozdrabniamy widelcem, dodajemy biały ser i mieszamy. Obrane ze skorupek jajka trzemy na tarce o grubych oczkach (albo drobno siekamy), dodajemy tuńczyka razem z majonezem i jogurtem. Pastę dokładnie mieszamy, dodajemy posiekany szczypiorek i doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Taka pasta to idealny dodatek do kanapek, sprawdza się świetnie jako propozycja śniadaniowa i kolacyjna.

Smacznego!

IMG_1334

IMG_1337

IMG_1340

11 comments

  1. też kiedyś ten przepis widziałam w książce Ani ale jakoś o nim zapomniałam potem. pycha:d polecam tez bez jaje a ze szczypiorkiem, rzodkiewką i twarogiem😀

Skomentuj

