Sałatka z oliwkami i ziemniakami

Po świątecznym obżarstwie przyszedł czas na lżejsze potrawy. Przepis na tą sałatkę dostałam od koleżanki z pracy – Kasi. Jak to często u mnie bywa – znacznie szybciej zrobię sałatkę, na którą dostałam przepis od kogoś znajomego niż sięgnę po stos wycinków z gazet albo skorzystam z ulubionych linków. Sałatka jest przepyszna. Nawet jeśli w pierwszej chwili połączenie ziemniaków i oliwek wydaje Wam się dziwne, uwierzcie mi że całość będzie pyszna. Zrobiłam ją już dwa razy i z pewnością jeszcze wrócę do tego połączenia.

Składniki:

ugotowane ziemniaki – 4 sztuki

zielony ogórek – 1 sztuka

czarne oliwki – 1 słoik

ser feta – opakowanie

szczypiorek – 1 pęczek

+majonez, śmietana, pieprz

Sposób wykonania:

Ziemniaki kroimy w nieco większą kostkę. Oliwki szatkujemy w plasterki, ogórka w półplasterki, dodajemy też poszatkowany szczypiorek. Kruszymy ser feta. Dokładamy majonez, śmietanę, pieprz i mieszamy. Całość odstawiamy do lodówki na minimum 1,5 godziny. I gotowe – ekspresowo i smacznie!

Smacznego!

IMG_7840

IMG_7847

IMG_7849

IMG_7855

IMG_7860

15 comments

Skomentuj

